کشف 82 درصدی جرائم فضای مجازی در گلستان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کشف 82 درصدی جرائم فضای مجازی در گلستان
نوشته شده در چهار شنبه 4 تير 1393
بازدید : 1114
نویسنده : محمدرضا آذری

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از کشف 82 درصدی جرائم فضای مجازی در سه ماهه نخست سال جاری در استان گلستان خبر داد.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ "حبیب الله رجبلی" گفت: با تلاش مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در سه ماهه نخست امسال 82 درصد کل پرونده های متشکله در این پلیس منجر به کشف گردیده و ما بقی آن تحت رسیدگی می باشد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته 67 درصد از جرایم به وقوع پیوسته کشف شده بود، افزود: امسال در این راستا 82 درصد جرائم فضای مجازی در سه ماهه نخست سال جاری در گلستان کشف شد.
وی همچنین تصریح کرد: از کل پرونده های متشکله در سه ماهه نخست سال جاری 37 درصد از آن مربوط به جرائم غیراخلاقی، 33 درصد مربوط به جرائم مالی، 12 درصد مربوط به هتک حیثیت و نشر اکاذیب و 18 درصد آن مربوط به سایر جرائم بوده است.
سرهنگ رجبلی اظهار داشت: کسب منافع مالی، سرگرمی و کنجکاوی، انتقام جویی و مقاصد ضد فرهنگی و ضد اخلاقی مهمترین انگیزه مجرمان در انجام جرایم فضای مجازی می باشد.
رییس پلیس فتای گلستان در پایان با اشاره به عملکرد این پلیس در مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان شد: در طول سه ماه نخست در سال گذشته 67 درصد از جرایم فضای مجازی در سطح استان کشف شده است که در این زمینه 61 درصد از آن مربوط به جرائم مالی،18 درصد مربوط به هتک حیثیت و نشر اکاذیب، 12 درصد آن مربوط به جرائم غیراخلاقی و 9 درصد آن مربوط به سایر جرائم عنوان نمود



:: موضوعات مرتبط: اخبار سایبری , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: